Ahad, 18 Januari 2015

Apabila Dipanggil Kita Datang, Disuruh Kita Pergi...


Majlis Perjumpaan Kakitangan Kemas Beruas Seramai 50 orang bersama Pengarah KEMAS Negeri Perak,  Tn. Ahmad Kamal Idris b. Hj Mohd Nawawi telah diadakan di Perkarangan Pejabat KEMAS Beruas pada 5 Januari 2015.

Majlis didahului dengan Bacaan Ikrar di hadapan Tn. Pengarah telah dilaksanakan....





Majlis diteruskan dengan ucapan amanat dari Tn. Pengarah KEMAS Perak.
Dalam satu amanatnya , beliau berkata, "Kerjasama yang ditunjukkan perlulah diteruskan dari semasa ke semasa tidak mengira jurang . Tambahan,  dengan adanya semangat berpasukan ini , maka mutu dan produktiviti akan semakin bertambah." Petikan kata-kata "Apabila Dipanggil Kita Datang, Disuruh Kita Pergi" menunjukkan bahawa  komitmen dan tanggungjawab perlu ditanam dalam diri setiap orang..Begitulah kata-kata beliau dalam memberi suntikan semangat dan dorongan terhadap kami.


 
Dengan berpakaian korporat merah yang bersimbolikkan semangat dan kegigihan, Kami yakin bahawa amanat yang bermakna yang disampaikan oleh Tn. Pengarah akan menjadi azimat dalam hidup kami.

Kami Warga KEMAS Beruas akan terus dan bersedia memberikan komitmen yang tinggi,kualiti yang baik demi mendidik anak bangsa, agama, bangsa negara!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan